• Advies
    • Schoonmaakadvies en expertise
      • Werving en selectie
      • HRM
      • Kwaliteitscontroles
      • Risico-inventarisatie & evaluatie
      • Keuringen
      • Update gebouwbeheer
      • Specialistische diensten
  • Training en opleiding
    • Vakspecifieke opleidingen
      • Basis(vak)opleiding algemene schoonmaak (BOS)
      • Basis(vak)opleiding algemene schoonmaak + Module Recreatiebungalows
    • Leidinggeven
      • Voortraject Basisopleiding Leidinggevenden
      • Basis(vak)opleiding Direct Leidinggeven (inclusief module ziekteverzuim)
      • Algemeen Leidinggeven
      • Verzuimbeleid: ‘Voorkomen is beter dan Verzuimen’
      • Leergang leiderschap
    • Persoonlijke ontwikkeling
      • Coachingsvaardigheden
      • Gesprekstechnieken
      • Praktijkbegeleider
    • Veiligheid
      • BHV Basis & herhaling
      • VCA Vol
      • VCA Basis
  • Facilitair
    • Facilitaire consultancy
      • Facilitaire consultancy
  • Contact
  • Nieuws
  • FAQ

Insources Insources

  • Advies
    • Schoonmaakadvies en expertise
      • Werving en selectie
      • HRM
      • Kwaliteitscontroles
      • Risico-inventarisatie & evaluatie
      • Keuringen
      • Update gebouwbeheer
      • Specialistische diensten
  • Training en opleiding
    • Vakspecifieke opleidingen
      • Basis(vak)opleiding algemene schoonmaak (BOS)
      • Basis(vak)opleiding algemene schoonmaak + Module Recreatiebungalows
    • Leidinggeven
      • Voortraject Basisopleiding Leidinggevenden
      • Basis(vak)opleiding Direct Leidinggeven (inclusief module ziekteverzuim)
      • Algemeen Leidinggeven
      • Verzuimbeleid: ‘Voorkomen is beter dan Verzuimen’
      • Leergang leiderschap
    • Persoonlijke ontwikkeling
      • Coachingsvaardigheden
      • Gesprekstechnieken
      • Praktijkbegeleider
    • Veiligheid
      • BHV Basis & herhaling
      • VCA Vol
      • VCA Basis
  • Facilitair
    • Facilitaire consultancy
      • Facilitaire consultancy
  • Contact

FAQ

Home > FAQ

Hoe snel ontvang ik een reactie na het invullen van het contactformulier?

We streven ernaar om uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden. Spoedeisende vragen beantwoorden we zo snel mogelijk.

Na het invullen van het contactformulier ontvangt u altijd een bevestiging. Heeft u geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op via 06-14752051.

 

Welke voorwaarden zijn van toepassing op de dienstverlening?

Op alle werkzaamheden zijn de algemene voorwaarden van Insources Adviesgroep B.V. van toepassing. Wanneer u een opdrachtbevestiging tekent, stemt u met deze voorwaarden in.

 

Heb ik tijdens het advies- of uitvoeringstraject meerdere contactpersonen?

Bij Insources heeft u gedurende het gehele traject één contactpersoon. Prettig, want hij of zij kent uw verhaal en verzorgt de volledige afstemming en terugkoppeling. Dat biedt overzicht.

Kan ik de QuickScan via de website of per e-mail laten afnemen?

De QuickScan nemen we af tijdens een persoonlijk gesprek. Pas dan kunnen we de verkregen informatie optimaal interpreteren en verifiëren.

 

Zijn er kosten verbonden aan een oriënterend gesprek?

Nee, voor een oriënterend gesprek brengen we geen kosten in rekening. Tijdens dit gesprek maken we kennis en legt u uw vraagstuk aan ons voor, zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Onze diensten

  • Schoonmaakadvies en expertise
  • Training en opleiding
  • Facilitaire consultancy

Algemeen

  • Contact
  • Privacy
Volg ons op LinkedIN Volg ons op Twitter
© 2023 Insources
JOUW®